#148 - Annan dag påsk

2013-04-01 / 16:27:00 / Vardag / 0 kommentarer
Kom nyss på att jag inte ska till skolan på 25 dagar. För nu denna veckan är det lov, sen dom två efter det har jag praktik.Och veckan efter det så på måndagen är det 22 april och då åker jag ju till stockholm och är där tills 24 och ah så ni fattar. Haha känns lite coolt, mobbad är jag svar ja. Men idag har jag iallafall inte gjort så mycket, städat och bytt sängkläder och dushcat. As gött. Ska ta bussen om en timme till Kungsbacka skogen så ska jag springa *host* gå *host* runda. Haha. Är så jävla bra väder att jag vill dö. 10 plusgrader och skinande sol, as gött. Men iallafall, jag behöver pengar. Har så det räcker till hotellet osv men sen inget förutom det. Så får väl råna en bank eller något. Nu ska jag iallafall kolla på nått Hannah Montana avsnitt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback