#154 - 21:12

2013-04-03 / 21:12:00 / Vardag / 0 kommentarer
Alltså ärligt. Zara Larsson. Orkar inte med henne. Hon är 15 år och sjunger och ser ut som en jävla gudinna. Helt sjukt. Och så kommer jag här ba "när jag sjunger vill folk dö i aids" tack för den Gud.
 
Men iallafall, sitter och lyssnar på lite musik. Skriver lite listor, smsar lite. Beställde btw nyss min jacka. Soft, tack fader. Den kommer nästa vecka, palla vänta. Men iallafall, har vart i Kungsbacka skogen varje dag denna veckan. Ska dit imorgon med Ploflie. Kul de, ska putta ner henne för backarna. Hehe. Var och åt på Harrys med pappa innan. Det va as gott. Alltså jag är så jävla snål även när det inte är jag som betalar. Helt sjukt. Tänker inte ens säga vad det kostade, höllt på att dö när jag såg. Liksom för 2 personer. Och min pappa ba "soft". Haha orkar inte med mig. Nu ska jag lägga mig och kolla på Håkan Bråkan & Josef igen. Ni får ha det bra.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback