#158 - Asdfghjkl

2013-04-09 / 20:09:00 / Vardag / 0 kommentarer
Alltså wä. Är så trött, helt sjukt. Inte lika trött som igår men ändå. Står upp varenda sekund av 8 timmar. Det gör så ont i fötterna. Helt jävla sjukt. Ska aldrig jobba där man behöver stå så länge. Och det är ju liksom inte gå runt, utan står still på samma ställe i typ 2 timmar, sen vidare, står stilla där. Åh. Jobbar på KappAhl om ni nte visste det. Men förutom att det gör ont i fötterna så är det bra. Har vart så trött varenda morgon eftersom jag inte somnat tidigare än 4 på natten. Men nu ska jag gå och dushca, kolla ett asnitt av House och sen gå och lägga mig direkt. Om jag inte somnar kommer jag nog ärligt bara slänga mig i ett hav. mmmm
 
Jävla äckel blogg.se jag kan ju förhgelvte inte löägga ut bilder. ÅPHHHJIbg+h sdfjknwdkninioåpä
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback