#165 - Majow

2013-04-18 / 22:31:00 / Vardag / 0 kommentarer
Hejsan. Har inte skrivit på länge nu. Men jag har helt fullt upp. Jobbar hela dagarna haha. Nej men jag kommer hem vid 6 tiden och då vilar jag, äter, duschar och sen är klockan 9 och då kollar jag på House tills jag somnar haha. Men iallafall. Fredag imorgon, sista dagen på praktiken. Så jävla soft. Ska sluta tidigare också eftersom jag ska till Smålandsstenar. Nice nice. Jag sitter iallafall här med Justin på högsta volym och taggar som fan tills Tisdag. Måste packa också. Eftersom jag tar med sakerna till praktiken imorgon på morgonen och sen åker direkt. Har 6 stycken Justin Bieber tröjor. Vet inte vilken jag ska ha på konsertern #belieberproblems haha. Wääähhäh, har så ont i pannan. Det svider, la en spray där som typ frätte upp pannan så är helt röd haha. Men nu ska jag faktisk packa och sedan kolla på House, jag skriver när jag orkar. heheh, ha det braaaa.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback