#175 - Hej

2013-04-28 / 21:20:00 / Vardag / 0 kommentarer
Alltså nu är grejen så att jag vill ha kläder på H&M för 2300 kr. Och jag har 17 kr haha. Men får mitt studiebidrag på tisdag. Och 400 kr av det ska till Bruno Mars biljetterna. Men ah då har jag 600. Och antingen så köper jag kläderna. Som jag verkligen behöver eftersom jag seriöst har ett enda par jeans och ja inga kläder knappt. Men eftersom jag är världens snålast så kommer jag aldrig lägga 2000 på kläder haha. Men det är iallafall för 600 kr som jag verkligen behöver. Sen är det så att jag vill ha en systemkamera. Jag har velat ha det as länge, jag behöver alltså det för att fota mina sminkningar och styling saker osv. Och en bra går väl på 6000 kr tror jag. Får väl fråga loz pappa om lite money. Men jag gillar alltså inte att bara ta pengar utan att göra nått för det. HAha min pappa får damp på mig för han ba här ta en femhundrig så du kan göra nått med dina kompisar. Men jag tar inte imot han ba men sarah ta dom. JAg bara nej, sen är han as jobbig och ger mig dom ändå.
 
Jag funderar på att söka sommarjobb. Men det känns lite sent nu, men får väl se. Sofie vill också så vi pratade om att typ gå runt och fråga lite olika ställen. Men åh, jag kan ju inte jobba alls länge eftersom jag har saker jag ska göra också. Så det känns as jobbigt. Men mjaow. Ska gå och prata med pappa om en systemkamera iallafall. Annars idag har jag kollat på GG och på Tonårsbossen. As kul haha. Dör. Dom lägger typ 4000 kr på kläder i månaden. Jag lägger typ 200 kr på två månader. Sjukt haha. Men ja, jag skirver sen.
 
Fick btw en fråga om vad allt med justin konserten hotell och resa osv kostade. Och jag vet inte rikigt. Om jag ska va helt ärlig så betalde jag inte det. Min mamma betalde tåg+justin biljetter och pappa hotell. Hotellet kostade ca 1500 och det justin biljetterna ca 400. Tåg har jag ingen aning om hahah.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback