#176 - Måndag

2013-04-29 / 21:19:00 / Vardag / 0 kommentarer
Alltså jag är deprimerad över att Justin konsert är slut, nu är det så långt till nästa...
 
Men iallafall, Måndag idag. Soft dag, hade matte, matrial och miljlö och np i engelska. Gick bra hoppas jag. Iallafall, hade klassråd på Matrial & Miljö. Och som sagt så ska vi på en klassresa i 3an, och håller på att samla in pengar till den genom att sälja kakor, sminka folk osv. Men nu börjar liksom halva klassen gå imot andra halvan typ om vart vi ska göra med pengarna, och typ åh. Kan inte förklara men sjukt störande. Vi hade bestämt en sak först och sen ska ju dom såklart börja ändra sig. Men jaja. Jag har städat idag, imorgon ska min pappa fixa det sista i mitt rum och sen kan jag lägga ut bilder på det som jag lovar så länge hehe. Imorgon är det loz valborg. Har planer med Sofie och Jolina sen ska jag nog träffa Simone på kvällen om vi inte skulle göra nått. På onsdagen är vi lediga. Så då drar vi in till Göteborg för att gå på bio. "Warm Bodies" tror det är nån vampyr/zombi film haha. Inte ens sett trailern men den är säkert bra. Nu ska jag duscha och sen några Gossip Girl avsnitt. Så jag skriver väl imorgon om jag orkar, ha det bra tills dess hehe.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback