#259 - Grädde

2013-08-05 / 17:32:18 / Vardag / 0 kommentarer
Haha. Alltså... Vaknade 11 typ, och fixade mig och så vidare. Sen kom Sofie och ba kom ut jag har en överaskning så tog hon en ögonbindel på mig och ledde mig ut. Och precis när jag fick ta av ögonbindlen så är Jolina där och smashar två tallrikar med grädde på mig. Alltså jag dog. Haha jävla idioter vad dom ska få igen. Men de va kul Stank dock as äckligt sen. men har dushcat nu haha. Ah sen drog vi iallafall in till mig och och jag fick presenter.  En sjungande Justin Bieber tandborste, två mobil skal och blommor haha. Tack så himlars mycket. Ah sen drog dom och jag duschade. Nu väntar jag på pappa för vi ska handla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback