#262 - Arg

2013-08-08 / 19:42:18 / Vardag / 0 kommentarer
Alltså ärligt jag blir så jävla arg att jag kommer döda dom på h&m. Jag beställde 2 saker från h&m då och så stod det att dom skickat båda och dom kommer idag då. Och så fick jag paketet MEN DET VAR FÖRIHELVETE BARA ENA SAKEN I. Ärligt talat?!?!? Jag blir så jälva arg. Det stod på lappen man fick till att den va slutsåld men då kunde dom ju skirva de på hemsidan så jag kanske kunde planera att ha något annat?!!?!? ÅHHH jävla röv. Men iallafall, har nyss ätit spenatsoppa de va gott. Nu ska jag be pappa raka min sidecut försökte göra det själv innan men det ser as bög ut nu så ah. Men ah någon kan gärna mörda mig för jag e arg.
 
Längtar tills The Carrie Diaries börjar igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback