#265 - kött

2013-08-09 / 23:34:00 / Vardag / 0 kommentarer
Idag vaknade jag vid typ 1. Då gick jag ut och gick en runda. Sen kom jag hem och fixade mig och åkte in till kungsbacka. Köpte lite kläder och lite kul saker. Sen mötte jag pappa och Jessie på Ricemarket så åt vi buffe hehe. De va gott. Sen kom jag hem, sov lite. Och sen drog jag och Sofie till Finnasand och va där lite. Skoj skoj, sen hittade vi 2 åsnår!! As kul, as fina var dom. Såg ut som Åsnan i Shrek. Vi matade dom, sen åkte vi hem igen. Och hittade en baguette på gatan lol. De va kul. Haha, nu lyssnar jag musik och ska chilla lite. Imorgon är det party. Not. Haha men är ensam hemma på kvällen så det är kul. Men hejdå vill inte skirva mer.
 
ASSSÅÅÅ MMMHH
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback