#266 - As glad

2013-08-10 / 20:02:00 / Vardag / 0 kommentarer
Alltså åh jag är så glad att jag har gråtit! Innan sommarlovet fick vi reda på att Annelie skulle sluta, för hon hade bara ett vikariat. Men eftersom vår andra stylist lärare ska sluta så får Annelie fortsätta. Har varit as deppig och inte velat tillbaka till skolan pga. hon skulle sluta men nu är jag verkligen super glad! Hon är den bästa läraren jag någonsin haft. Alltså jag vet inte vad jag ska göra är bara så glad! Annars då. Vaknade vid 12, åkte in till Kungsbacka och handlade med Jessica. Sen hem, va i garaget lite. Alltså svär det är värsta verkstan där inne, haha men ah jag försökte vara lite händigt men det gick inte så jätte bra. Men aja. Sen åkte jag med Kevin till Elgiganten för han köpte en ny tv. Sen kom jag hem, va lite mer i garaget och nu har jag nyss ätit. Ska kolla på Natt på Museet om jag hittar den någon stans. Hoppas ni får en trevlig lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback