#270 - Hej hej hej hej

2013-08-14 / 15:10:00 / Vardag / 0 kommentarer
Bara 81 dagar kvar tills jag får se Bruno Mars i Stockholm! Ska bli så kul, längrar jätte mycket. Iallafall, jag har fått jobb. Fuck yeah, ska jobba en dag i veckan i 1-2 timmar med att städa en firma. Så de är nice hehe. Måste spara pengar för jag ska göra massa saker någon gång och då behöver jag pengar lol. Jag har nyss fixat mig iallafall ska in till kungsbacka snart och fixa lite grejer. Måste köpa hårfäg kom jag på nu, Sofie måste färga mitt hår innan skolan börjar har as ful utväxt. Men jaja nu ska jag sova tills bussen går, bye.
 
bild sen jag va i gran canaria, vill tillbaka tack. aj äm väry kjute thänkz
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback