#272 - Love will remember

2013-08-15 / 22:10:41 / Vardag / 0 kommentarer
Måste verkligen städa mitt rum, och min gadrob. Pallar inte, den som hjälper mig får 10 kr. Asså ärligt jag sitter inte vid datorn på dagarna så kan inte blogga. Men har nyss duschat och innan det gav jag mig ut och gick en promenad lol. Promenad är ett fult ord. Och fika, det är fulaste ordet på världen. Usch. Liksom säg äta det är typ samma sak. Eller bara ge mig maten och gå. Måste nopra och färga mina ögonbryn så ska göra det nu, imorgon ska jag göra as mycket kul! Wie. Och på lördag ska jag också göra nått jag inte kommer ihåg, och på söndag ska Sofie färga mitt hår och sen ska vi se Thereses basket match. Wie, och sen är det skola. Alltså jag pallar verkligen inte. Vaknar runt 13 varje dag och orkar inte. Åh hatar mitt liv. Men ska bli fint att träffa dom som är fina. Kan inte fatta att jag bott i Onsala i ett år, helt sjukt vad det gått fort. Och så mycket bra har hänt, och så många bra människor jag träffar. Är jätte tacksam för det - men sakar klart några i ss. Men hejdå.
 
jag och justin för några veckor sen :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback