#276 - Tisdag

2013-08-20 / 15:49:20 / Vardag / 0 kommentarer
Skolan började vid 10, hade någon tävling om något och vi vann inte så det sög haha. Men ah vi gjord eingenting helt onödigt att vi ens kom. Fast va typ va 2 timmar men ändå. Men imorgon börjar vi efter schemat iallafall tror jag. Efter skolan drog jag och Jolina till Kungsmässan och gjorde lite saker sen hem till mig och blabla. Sen åkte hon hem och jag satte mig här. Är as trött men ska inte sova. Ska kolla på det nya femton avsnittet och sen när solen gått iväg ska jag ut och gå. Gillar inte solen lol. Haha, och sen är det Idol! det började ju igår, älskar de mueheh. Men ja jag skriver väl när jag har nått att skriva, ha det bra mjaow.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback