#48 - Måndag

2013-02-04 / 20:49:00 / Vardag / 0 kommentarer
Sitter i sängen med musik. Den tända lampan stör mig nått otroligt. Skolan va bra. Va på kungsmässan med sofie sen. Och sen åkte jag hem. Sov ingenting. Känns bra, kommer sova gött inatt då. Har sex and the city maraton för övrigt. Så jävla underbart. Glömmer ibland hur bra det är. Ska se klart avsnittet jag är på nu, sen se någon lip film. Känner att jag vill gråta lite. Kanske Never say never, fast då blir jag så känslig efteråt och det pallar vi inte. Typ den ända film jag garanterat gråter till. Såg The Notebook förra veckan med mina babes, den va helt okej. Trodde typ jag skulle gråta men nej. Den va lite seg. Öh. Ska nog se The Impossible, den som handlar om tsunamin osv. Ska se om jag orkar ladda ner den. Är as sugen på gifflar, dö. Nu ska jag iallafall ringa Alex och sen blir det väl film som sagt. Vill dö lite ehehe hejdå.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback