#49 - Ken Ring

2013-02-05 / 20:51:00 / Vardag / 0 kommentarer
Hej. Skolan idag va kul hehe. Har fått en as rolig stylist uppgift till veckan efter lovet så kollar lite inspiration till det. Lyssnar även på massa Ken Ring, så grym. Har nyss dushcat, och innan det åt jag. Kul. Hehe, har engelska prov imorgon klockan 9 typ, yey. Orkar inte. Fast engelska är ju rätt lätt så det blir nog bra med det. Bättre än matten iallafall. Resultatet är det första som kommer upp när jag går in på SchoolSoft, blir ju jätte glad varje gång. Sämsta jag någonsin fått. Åh så jävla apigt. Jaja, nu ska jag lägga mig och kolla på gårdagens Top Model Sverige och sen några sex and the city avsnitt och sen sova. Vi hörs.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback