#52 - Bäjs

2013-02-07 / 16:54:13 / Vardag / 0 kommentarer
Hej. Vaknade nyss hehe, slutade vid typ 2 idag eller nått och sov tills nu. Hade kunddag på stylisten idag, det va kul. Vi fick alltså ha riktiga kunder i salongen. Gjorde frans&bryn-färg, manikyr, ansiktsbehandling, massage & make-up. Va rikitgt kul faktiskt. Sen hade vi en kort engelska lektion och ah sen åkte jag hem. Ska nu sätta mig och fixa klart min novell till svenskan. Det högsta vi kan få på dom är B och om jag inte får det kommer jag mörda typ hela världen. Jobbat med den as länge osv. Hehe, ska även klippa min lugg ikväll den är as lång och as ful så ja hehe. Men orkar inte skriva mer, längta tills sportlovet wihu. Hejdå.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback