#54 - Fredag

2013-02-08 / 15:14:00 / Vardag / 0 kommentarer
Hej bloggen. Dagen har vart super, började 8.30 och hade ett yoga pass i en timme. Sen slutade vi för dagen haha, båda mina andra lektioner va inställda så ah. Då gick jag och Sofie till subway och åt frukost där hehe. Sen till hemköp och jag köpte Lejonkungen haha, impulsköp typ. Sen gick vi till skolan igen och fixade en uppgift sak. Sen drog vi till kungmässan och ica och där köpte hon en hårfärg. Vi åkte hem till mig och jag färgade hennes hår, röd/brunt. Och sen va vi lite här och chillade, och sen drog vi till hemköpt i Onsala och köpte lite drickyoggi och random saker. Och sen väntade vi på bussen i typ en timme och ba va allmänt apiga. Ah och nu är jag hemma, ska städa lite om jag orkar och sen se lejonkungen. Ska se fall Jolina är frisk i helgen så ska vi hitta på nått. Ska t ss någongång nu under sportlovet men vet inte när osv. Aja nu ska jag nog sova några timmar eller ah en stund iallafall. Så vi hörs väl när jag orkar skirva någonting, puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback