#56 - Lördag

2013-02-09 / 21:19:24 / Vardag / 1 kommentarer
Hej. Ligger i min säng och kollar på sex and the city. Är sjukt trött hehe. Vaknade typ klockan 9, och då gjorde jag nått. Sen åkte vi till Ikea. Köpte sängkläder, ben till sängen en pall och värmeljus. Sen åkte vi hem, och då monterade pappa upp mina skjutgadrobsdörrar och lite så. Sen städade jag och nu är det jätte fint här hehe. Ska snart tvätta av mitt smink och sen ska jag antagligen kolla några mer avsnitt av satc och sedan blir det att sova. Ska bli så skönt. Men iallafall, det var min dag. Hoppas ni haft det bra, vi hörs!
 

Kommentarer
Postat av: Mohammedi's | Art, model & designer

Ta chansen och bli sedd på Sveriges största bloggar du också! http://mohammedis.se/2013/february/tavling-fa-fler-lasare-feedyse-5st-vinner.html#comment , delta nu och få fler läsare, blir hela 5 vinnare!

p.s grymt fin header!! RIHANNA IS MY LOVE <33 hehe fint

2013-02-10 @ 01:01:42
URL: http://mohammedis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback