#58 - I would, baby I would

2013-02-10 / 13:35:00 / Vardag / 0 kommentarer
Ligger i sängen som jag gjort sen jag vaknade. Lyssnar på Believe Acoustic och kollar på sex and the city. Helt ok alltså. Ska nog åka in och träffa Julia en stund idag, det blir nog kul. Sen ska jag väl packa eftersom jag ska till ss och va där hela veckan. Ska även be pappa raka min sidecut eftersom den växer as fort. Mitt andra hår växer ingenting men den som jag inte vill ska växa gör ju det såklart. Jobbigt läge, svar ja. Vill färga mitt hår har en as ful utväxt som jag vill döda. Och mitt hår är allmänt fult och vill bara raka av allting typ... Men ska nog köpa hårfärg i veckan och be antingen mamma eller Felicia färga det hehe. Nu ska jag duscha, later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback