#62 - Let's go the the buss

2013-02-11 / 13:26:28 / Vardag / 0 kommentarer
Hola! Har nyss fixar klart mig, och ska packa det sista snart. Ska t bussen om en timme så det är lungt, så det är lungt. Hoppas verkligen skolbusskortet funkar på lovet. Annars slår jag någon, eftersom västtrafik är efterblivna och gör så man måste va 18 för att ta sms-biljett? Idioter... Jaja, googlade lite och det verkar som det ska funka. Wop wop, hehe. Är as kissenödig, bara så ni vet det liksom. Så ska på toa. Alltså åh jag orkar inte åka tåg. Så jävla tråkigt att jag bara vill dö. Jaja, det är bara 15 minuters väntetid i Halmstad iallafall så det är ju kul heheh nej. Hehe, har sportlov. För er som inte rikitgt har försått det, kul att veta tycker jag. Dö.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback