#65 - Tisdag

2013-02-12 / 13:56:00 / Vardag / 0 kommentarer
Godmorgon. Hoppas ni sovit gott. Vaknade halv 1 idag hehe, helt ok skönt. Nu ska jag jag snart börja fixa mig ska bara kolla nått avsnitt av satc först. Och sen ska jag träffa Felicia. Ska nog köpa hårfärg också, kan inte bestäma mig om jag ska färga det eller inte. Måste få bort utväxten men vet inte om jag ska vänta lite eller inte. Det får vi väl se. Känns som lördag idag, eftersom jag bruka komma till Smålandsstenar på fredagar så ah. Haha åh hittade min spotifylista från typ 2009-2010 hahaha massa gamla låtar och massa Justin. Kul att min musiksmak ändras så mycket hehe, fast nej typ exakt samma haha. Men ska dö nu vi hörs.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback