#78 - DÖ

2013-02-18 / 15:33:52 / Vardag / 0 kommentarer
Alltså dagen började as bra. Hade as kul, sen när vi var på hemköp och träffade Eddie så tappar jag min 3 veckors nya mobil rakt i marken för jag ramlade. Och skärmen sprack som ni såg i inlägget under, hatar mitt liv så jävla mycket. Blev självmordsbenägen ett tag och typ deprimerad för resten av dagen.. Alltså jag orkar inte med mig själv ibland, vill dö dö dö dö. Men pappa ska lämna in den på lagning imorgon iallafall.. Sen får jag köpa sån as stark plast som man lägger på skärmen. Men men, ska jag skriva färdigt min novell snart. Och sen börja på men engelska bok redovisning som skulle va klar innan jul lovet hehe. Går bra känner jag, men jag fick iallafall A på svenska redovsingen och engelska film redovisning så ganska duktig är jag. Nu ska jag sova några timma och gråta lite tror jag. Så jag skrivet antagligen lite senare, tycker alla kan ha en dålig dag idag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback