#79 - Falling

2013-02-18 / 18:59:00 / Vardag / 0 kommentarer
Tror min pappa älskar mig ganska mycket hehe. När jag sa till han att mobilen gick sänder, han ba det gör inget jag lämnar in den imorgon. Tur att du inte slog dig mer när du ramlade. Förstörde btw mina nya jeans där på knäna och har stora blåmärken där nu.. Gör helt ok ont asso. Nu kollar jag på Melodifestivalen från Lördags, alltså jag dör för "State of Drama - Falling" blev kär i den låten direkt. Hoppas verkligen den gick till finalen, har inte kommit dit än så vet inte. Men sen tycker jag faktiskt "Ravillacz - En riktig jävla schlager" va bra. Men nu ska jag fortsätta kolla och sen blir det att sova anatar jag. Skriver mer imorgon, ha det bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback