#81 - Tisdag

2013-02-19 / 16:49:00 / Vardag / 0 kommentarer
Hej hej. Kom hem från skolan för en timme sen eller nått. Slutade tidigt så jag och Sofie drog t Kungsmässan och chillade lite och så köpte jag faktiskt en kaktus festis. Den va god. Haha, vet inte. Men ah, pappa kom nyss och jag fick tillbaka min iphone för den har blivit lagad så det va ju kul tycker jag. Ska på bio i helgen, Beautiful creaters. Vet inte hur det stavas. Men det blir ju kul, den verkar så bra så jag dör lite hehe. Har matteprov nästa veckan, på ekvationer. Alltså har absolut ingen jävla aning om varför man behöver ekvationer? Åh så jävla onödigt. Ah men jag skriver la antagligen senare så ni får ha en bra dag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback