#83 - Onsdag

2013-02-20 / 08:21:00 / Vardag / 0 kommentarer
Hejhej, harnyss fixat klart mig. Ska t bussen om en halvitmme, palla att jag ens gick upp så tidigt. Hehe, men har pä-tid nu direkt så ska typ sitta vid datan. Sen har vi matte, sen 3 timmas håltimme och sen stylist. Ska bli sminkad till en vampyr blandat med varulv. Som i The Vampire diaries, kommer nog bli bra. Om det blir det får ni bild senare, annars inte hehe. Plattade inte mitt hår innan jag somnade igår så haha det är så jävla lockigt att jag orkar inte annat än att ha det i en bulle. Är avendsjuk på folk som har naturligt platt hår. Nu ska jag gå ner till källaren och se fall mina jeans är torra. Skriver när jag jag kommer hem eller mobilinlägg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback