#84 - Hybrid

2013-02-20 / 18:45:00 / Stylist / 0 kommentarer
Hejsan. Har nytt sett det pretty little liars avsnittet som kom ut igår och ah inte gjort mycket mer. Skolan idag va helt okej. Åt på subway med Jolina, hehe börjar bli strandard. Sen hade vi stylistlektion, och jag bliev sminkad till en "hybrid" (varulv/vampyr) det blidde bra. Var jävligt att få bort allt smink sen bara haha.
 
Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, antingen skirva min engelska recenstion eller se en film. Undrar vad det blir ehehe. Börjar halv 9 imorgon, så måste ta bussen vid 7 tiden typ eftersom bussarna är skit nu när dom bygger om. Men jaja, nu ska jag till pappa och fråga vad det blir för mat osv. Vi ses!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback