#92 - Kul kul kul

2013-02-26 / 16:43:00 / Vardag / 0 kommentarer
Hej hej, dagen har varit kul. Hehe, är lediga imorgon från skolan men jag och Sofie ska dit och sminka lite för vi båda har missat att göra en uppgift. Så det blir ju bra. Hade matteprov idag, tror fan det gick bra alltså. Eller ah det blir nog D iallafall. Hoppas det. Kom hem för en timme sen eller nått. Har nyss fixat klart novellen, nu ska jag skriva en uppsats eller ah någon sak om fejkblod eller latex. Hittar ingenting om något av det på google så får lite panik, men måste skriva bra. Så jag får A på den uppgiften haha, för den hör ihop med sminkningen jag gjorde idag. Ska iallafall försöka fixa det nu sen måste jag verkligen städa. Pallar inte.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback