#1 - Nytt

2013-01-08 / 23:01:00 / Vardag / 0 kommentarer
Jag raderade allt igen.
 
Ska göra om min design när jag orkar, och har tid. Lär väl ta ett tag antar jag. Dagen idag var sådär. Skolan va seg, sen tog jag bussen som går förbi Vallda hem med Sofie och den tar typ 1 timme för mig. Men när jag kom hem kollade jag några o.c avsnitt, sen sov jag 1 timme. Sen åt jag och sov 3 timmar till. Och nu kollar jag fortfarande på o.c, såg nyss klart säsong 1. Varenda jävla gång gråter jag ihjäl mig på sista avsnittet. Men är på säsong 2 nu iallafall, kul.
 
Imorgon ska jag söka praktik inne på H&M, om jag inte får det kommer jag börja gråta. Har btw fått nytt schema, det är så otroligt jävla äckligt dåligt. Och alla lärare ba "Men det är jätte bra, ni kunde knappt haft det bättre. Nu får du faktsikt bli nöjd Sarah". Jävla idioter, vem fan lägger 534 timmars håltimme varenda jävla dag? Så jävla idiotiskt. Fattar inte varför vi inte kunde ha vårt gamla schema, vi har ju fan ändå inte lagt till något nytt.
 
Nu ska jag iallafall ta och gå ner till duschen, vi ses!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback