#13 - Ny design

2013-01-14 / 16:26:00 / Vardag / 0 kommentarer
Fortfarande sjuk, ingen skola. Orkar inte missa stylistlektionerna... Men eftersom jag inte har något och göra har jag pillat med en ny design hela dagen, fyfan va det är jobbigt med html-koder osv men jag börjar fatta nu. Headern är bara tillfällig, gjorde den snabbt i picasa. Ska försöka fixa en bättre i photoshop så snart som möjligt när jag orkar. Nu ska jag väl lägga mig i sängen och kolla på lite o.c som jag gjort dom senaste dagarna. Och där spydde jag igen, alltså efter jag skrev meningen innan. Om jag fortfarande spyr imorgon ska vi till läkaren och ta lite prover eftersom magsjuka inte ska hålla i sähär länge. Så det hoppas vi verkligen inte behövs, håll tummarna allihopa! Men som sagt, nu ska jag lägga mig i sängen och dö lite. Vi hörs, puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback