#15 - 1. Berätta om dig själv

2013-01-14 / 19:55:00 / Vardag / 0 kommentarer
Ah jag heter Sarah Oijennus Frank och är 16 år, men fyller 17 nu i sommar. Alltså är jag född 1996. Jag är från en liten by i Småland som heter Smålandsstenar, där jag bott i 16 år dvs. nästan hela mitt liv. Min mamma och pappa skilde sig när jag va liten och sen lala flyttade min pappa till Kungsbacka för han träffade Jessica (min styvmamma) men jag bodde kvar hos min mamma. Men förra sommaren innan jag började gymnasiet flyttade jag hit till min pappa och bor nu i Onsala som ligger en bit utanför Kungsbacka. Och går första året på Drottningblankas gymnasieskola i Kungsbacka med inriktningen Stylist.
 
Jag älskar Justin Bieber, och kommer antagligen skriva en hel del om honom här på min blogg. Ska även se honom Live i stockholm 23 April 2013. Så det är något jag ser fram emot så sjukt mycket att jag helt seriöst skulle kunna dö vilken sekund som helt. Men ah typ så. Jag älskar även att kolla på film & serier. Jag har inget liv. Jag är väl ganska negativ av mig och blir arg ganska lätt och ah lite aggresiva inlägg kan komma upp här lite för ofta. Annars är jag väl en helt onormal tjej med konstig humor och lite för livlig fantasi.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback