#16 - Make you believe

2013-01-15 / 00:11:00 / Vardag / 0 kommentarer
Alltså åh har kläder i min sån kundkorg på h&m's hemsida för 1100:- den som betalar det kommer jag älska förevigt. Behöver verkligen nya kläder, har seriöst inga byxor eller någonting. Sitter i min säng och kollar Eva & Adam, as kul. Kan alla repliker helt utantill haha. Vart as mycket bloggning idag, har ju inget liv när jag bara är hemma. Åt mat innan faktiskt, trodde det skulle gå - men spydde upp det igen. Alltså är det mysigt att läsa om hur mycket jag spyr eller? Har typ inget annat att skriva om eftersom det är det ända jag gör lol. Åh jag fick äntligen fixat min praktikplats. Blev på KappAhl, helt okej. Men nästa år ska jag va "ute i tid" och söka på make up store, kicks eller så. Men, nu ska jag spela lite Bike Race och sen sova, vi ses!
 
Lite go musik såhär på natten är aldirg fel, hatar att denna inte finns på Spotify!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback