#20 - Onsdag

2013-01-16 / 12:06:00 / Vardag / 1 kommentarer
Hej allihopa, mår bättre idag. Fortfarande lite illa och så men har iallafall inte spytt sen igår vid typ 2 tiden kanske så imorgon blir det fan skola. As taggad haha. Snackar lite med några apor på facebook, och har allmänt skit tråkigt. Ska nog sova några timmar till, sen ska jag städa och byta mina sängkläder. Eller be pappa göra det heuhe, är ju faktiskt synd om mig fortfarande. Ska be pappa raka min sidecut idag, om han kan. Den har blivit för lång så det är ju inte kul. Alltså åh min mobil är så jävla seg, vill ha min nya nu. Hatar jävla skit Elgiganten som tar helt seriöst 528 år på sig att bara ge mig en ny jävla mobil. Så irriternade, kommer döda dom så jävla hårt om jag inte får den snart... Men iallafall, vi hörs hejdå!
 
Haha åh så jävla goa bilder, sommarlovet 8an måste det va!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk på språket
Farmor

2013-01-16 @ 19:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback