#21 - Duktig

2013-01-16 / 15:39:50 / Vardag / 0 kommentarer
Har städat hela mitt rum, verkligen storstädat. Vikt kläder i gadroben, dammat, damsugit, och ja allt man kan tänka sig. Bytt sängkläder och allt och rustat ut allting eftersom ah jag vill väl få bort alla bakterier och sånt nu när jag vart sjuk. Så nu är det nice, ska be pappa sätta upp min gardinstång när han kommer hem så jag äntligen kan få upp mina gardiner. Ja, dricker lite blåbärsoppa nu iallafall. As gott, våga inte riktigt äta en. Pallar verkigen inte spy mer, så jag väntar fan med det. Är inte ens speciellt hungrig så det är ju bra. Men ah, ska kolla på Pitch Perfect för femte gången hehe. As bra som sagt, men vi ses.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback