#22 - 3. Staden där du bor

2013-01-16 / 17:27:00 / 30 dagars lista / 0 kommentarer
Ah jag bor i Onsala, det ligger en bit utanför Kungsbacka och Kungsbacka ligger en bit utanför Göteborg. Men ja, det tar väl ca 30 minuter att åka till Göteborg. Ah jag har inte bott här speciellt länge, sen i slutet av Augusti då jag började gymnasiet. Men det är väl fint här antar jag, haha alla mina kompisar bor typ i Kungsbacka, Möndal, Kållered så det är ju lite segt att jag är den ända här haha. Men ne jag gillar det, har typ 10 minuter till en as fin strandplats vid havet. Hatar dock att bada i hav, men det är ju fint så ja haha. Har väl inget mer att säga om det, Onsala är en halv-ö om jag har förstått rätt. Det var väl intressant.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback