#23 - Tatuering

2013-01-16 / 19:19:00 / Vardag / 1 kommentarer
Alltså bara jag som inte fattar varför det är så dyrt att tatuera sig? Håller just nu på att spara till min första som jag ska göra i april/maj den kommer kosta ca 1500:- så ja... Pappa har lovat att han ska hjälpa mig hitta en studio som är bra och så. Så det är ju kul, har dock 4 till jag verkligen vill göra. Men ah det får jag spara på ett tag. Ah, men rakade nyss min sidecut. Kliar som fan nu haha, as jobbigt. Ska typ skölja av det lite eller nått, eller typ raka av mig huvudet istället hehe. Men nu ska jag lägga mig och kolla på lite o.c, vi hörs!
 
Några som jag tycker är snygga, dock inte dom jag ska ha hiehieh.
 

Kommentarer
Postat av: Mariette Ljunggren

Snälla Sarah
Gör inget som du kommer att ångra när du blir äldre.

2013-01-17 @ 06:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback