#24 - Satfläsk

2013-01-17 / 17:51:00 / Vardag / 0 kommentarer
Buhu, somnade efter skolan. Som jag hade lovat att inte göra, men aja blev 2 timmar eller något. Skolan va iallafall kul, hade manikyr på stylisten och sen engelska. Hueheu, rockade rätt mycket på engelska lektionen. Jag va klar, han ba ska du inte spara pappret och öva på orden och jag ba nej jag kan alla. Han ba jahaja, vad betyder "avalanche" då? Jag ba lavin, som en boss. Så fick jag sluta tidigare hihi. Men iallafall, hade sån sjuk jävla dålig ansikts-dag idag. Var skit ful haha, mitt hår med, ville dö. Men skit i det. Nu sitter jag och googlar lite på avfärgning osv, vill inte ha mörkt hår längre. Och inte blont heller, men typ äh jag vet inte. Tröttnar ju på mitt hår hela tiden så får väl raka av allt istället. Nu ska jag iallafall klippa min lugg lite och sen kolla på någon film. Ska se fall någon är hemma. Skit tyst, känns som någon har mördat dom. Ska kolla upp det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback