#29 - Så jävla apigt

2013-01-20 / 15:38:23 / Vardag / 0 kommentarer
Glömde göra listan igår, så gör både igår & idag lite senare. Men iallafall, sitter i mitt rum och lyssnar på lite musik. Har nyss städat Kevins lägenhet, ska få 200 kr. Hehe, om jag typ städar en gång i veckan i 5 veckor så har jag 1000 kr. Måste besälla lita saker från cdon och h&m. Heheh, har inget mer att skriva. Ska städa mitt rum nu, och sen duscha och fixa lite tills imorgon. Har kurs hela dagen om nån tråkig jävla skit. Kom inte ihåg nu, något om manipulering eller vafan det hette så jävla segt. Men ah, vi hörs senare.
 
Älskar vi att Metallica äntligen kommit ut på Spotify? Ja det gör vi!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback