#37 - Tisdag

2013-01-22 / 18:38:10 / Vardag / 0 kommentarer
Hola amigos. Hoppas ni har haft en bra dag, min var helt okej. Hade matte prov som gick helt åt helvete, ärligt han tog med saker som jag fan aldrig hört talas om och han aldrig sagt. Så jävla jobbig, alltså åh. Så jävla arg är jag. Efter skolan var jag lite hos Alex sen drog jag hem och gjorde nått. Sov en timme eheh, så jävla skönt. Internet är skit segt, och jag är allmänt arg. Börjar svin tidigt imon, måste gå upp klockan 6. Pallar inte. ÅH jag älskar mitt liv, vi hade inte obligatorisk pä-tid så jag börjar 10.35. Åh herregud vad underbart, mmmhhh. Nu ska jag typ göra en lyckodans elller hämta ett glas vatten. Vi får se, men ha vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback