#44 - Ehehe

2013-01-27 / 21:32:23 / Vardag / 0 kommentarer
Bajs. Spräckte mina ända jeans i torsdags, alltså seriöst, skulle gå ner i splitt med as tighta jeans. Smart Sarah, jätte bra verkligen. Så jävla arg, har ett par andra men dragkedjan är sönder på dom så jag måste köpa jeans i veckan. Värsta som finns typ... Får inte heller mitt studiebidrag förrens torsdag, så jag får väl gå med fula tights till skolan hela veckan. Är lite arg typ. Beställde nyss ett egendesignat iPhone skal ehehe. As fint, massa bilder på Justin hehe. Ah, ska få en iPhone i veckan. Eftersom min mobil pajar hela tiden så ja, då vill man ju att den ska va fin osv. Men ah, ville mest skriva om att jag behöver jeans. Vet inte ens vart fan man köper jeans. Behöver högmidjade eftersom det är skönt ehehe. Ah, men hejdå.
 
Saker jag behöver pengar till: Kläder, avfärgning av hår, tatuering, tågbiljett & hotell i sthlm. Så liksom nu på torsdag får jag 1050. Sen 200 av kevin, då blir det ju 1250. Och då köper jag byxor, så säger vi att dom kostar 250 kr så har jag kvar 1000. Och, då kan jag ju spara dom. För jag vill ändå inte avfärga håret nu utan vill göra det på typ sportlovet. Och sen i mars ska jag tatuera mig, då blir det ju massa bra. Ah orkar inte förklara, men ah var tvungen att tänka lite så skrev det för jag inte skulle glömma osv. Kul att läsa.
 
 
Apful bild ser ut som ett mongo. Men vill ha den hårförgen hehehehe.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback