#229 - jag är inte ens sur

2013-07-02 / 02:33:03 / Vardag / 0 kommentarer
öh? jag ba t min bror: jag är inte otrevlig jag har bara lite dåligt temprament. och han ba eh du är faktistk otrevlig. DET ÄR INTE SÅ JÄVLA LÄTT ATT VARA VÄRLDENS TREVLIGASTE NÄR HELA VÄRLDEN ÄR IDIOTER JAG HATAR ER ALLIHOP OCH HOPPAS ALLA DRUNKNAR I TITANIC JÄVLA IDIOTER DÖ DÖ DÖ. NI SUGER. Iallafall :) sitter och lyssnar på musik och ska kolla på hannah montana. klockan är halv 3. imorgon ska jag till Stadium XXL i sisjön heh. har vart på typ 5 sportaffärer i kungsbacka och hittar inte skorna jag vill ha och min pappa blir sur. omg jag hatar när man är och handlar med sina föräldrar och dom ber en sån som jobbar där om hjälp och så kommer dom med massa förslag och jag bara står där och funderar på att hoppa från en klippa för alla saker dom visar är så fula. ni suger ni som jobbar där. bara så ni vet. JAG BEHÖVER INGEN HJÄLP SKAFFA LITE SNYGGARE SAKER ISTÄLLEttttttttt. hheh jag läser igenom melissas gamla blogg och dör lite. ska till ss på söndag och stanna i 2 veckor ttyp. och therese har vart i karlsborg i 2 veckor och kommer hem dagen efter jag åker och sen ska hon till kroatien i 2 veckor. bajs i hennes hår. men jag vet inte jag är lite sur idag. vill bara somna nu men är inte det minsta trött så funderar på att kolla på videors sen justins konser och gråt lite i min säng nu när jag ändå tänt ljus och skit. hoppas ni sover dåligt och sluta va jobbiga. byee.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback