#230 -

2013-07-02 / 15:32:34 / Vardag / 0 kommentarer
Köpt nya skor nu wiho. Inte den färgen jag egentligen ville ha men dom var också fina. Nike Free run 5.0. Nöjd svar ja. Hehe. Åkte direkt när jag vaknade och kom hem för typ en stund sen så har inte gjort så mycket mer. Har as ont i huvudet och har obäkväma jeans på mig så ska byta om och sova en stund till. Ska till kungsmässan antingen idag eller imorogn. Får se, ska köpa hårfärg och nått mer. Är as sugen på apelsin mer så ska se fall min far vill åka och köpa det till mig och sen ska jag kolla på hannah montana. Har typ bara 2 avsnitt kvar på sista säsongen. Lite ledsamt. Menmen, så jävla bra. Har aldrig sett såhär allt innan eftersom jag bara sett lite blandade avsnitt på Disney Channel men jag köpte ju alla säsonger så ah har sett alla i rad nu och det är så bra att jag kan ärligt säga att det har kommit ut lite mer tårar än det borde ha gjort haha. Men ah nu ska jag som sagt sova ett tag. Här är bild på skorna jag köpte  iallafall, på statidum.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback