#233 - Packa

2013-07-06 / 14:24:00 / Vardag / 0 kommentarer
Alltså man vet aldrig vilken dag det är på sommarlovet lol. Men idag är det lördag såg jag nyss, allt känns ju som helg. Men iallafall, förlåt för uppdateringen men det är ju faktiskt sommrlov och jag sitter inte så mycket vid datorn. Lever livet osv. Nu håller jag iallafall på att packa, ska till småland imorgon och va där ett tag. Trevligt. Noprade nyss mina ögonbryn, blev as fula som vanligt ahah. Kan verkligen inte få form på dom. Har även lagt all min tvätt i tvätten så ska se om det är tvättat så jag kan packa ner det huehue. Kan inte bestäma om jag ska byta sängkläder nu eller när jag kommer hem. Vilka problem jag har lol.
 
fan va du ska va perfekt då orkar inte
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback