#236 - One time 4 years

2013-07-07 / 19:29:03 / Justin Bieber / 0 kommentarer
Hejsan alla. Har så ont i huvudet att jag kommer dö. Det är så varmt och kvavt och jag vill sova hehe. Sov skit dåligt inatt och har inte sovit nått på dagen. Men iallafall är i Småland nu, kom hit någon gång kommer inte ihåg åkte vid 1 tiden iallafall så typ 3 antar jag. Sen har jag kollat House, fixat design, och väntat på att huvudvärken ska gå över hehe. Ska fortsätta med det nu tänkte jag, men ah ny design som ni ser. Tröttnade lite granna på den andra, haha klippte ut bilden på Demi i paint så den är inte så bra. Har itne photoshop här hos mamma lol. Men det får duga.  Och idag är det 4 år sen Justins första officiella låt kom ut!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback