#239 - Malmö

2013-07-13 / 18:52:45 / Vardag / 0 kommentarer
Har inte bloggat så mycket som ni märker. Men har vart i Malmö med min mor, igår-idag och sov på hotell där. Shoppade och sånt skit. De va nice, besökte även Starbucks, det va lite coolt haha kändes som jag var i New York. Men ah har spenderat lite pengar osv, fast inte så mycket för min mor betalade det mesta ehe. Köpte iallafall skor, 3 tröjor, boken "Wallflower", en starbucks mugg och tidningen "US" eftersom det var Justin special haha. Den är alltså på engelska och har velat ha den sen den släpptes så blev glas när jag hittade den. Trodde inte den såldes i Sverige. Den kostade ärligt 155:- haha alltså för en tidning. Men jaja, de va nice. Kom hem vid 5 och var så jävla trött att jag dog en stund. Nu ska jag snart äta och sen sova, är trött.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback