#241 - SOON

2013-07-15 / 21:11:53 / Vardag / 0 kommentarer
Alltså nu är det så att jag inte har någon normal kompis som är en as belieber som jag så jag får ju liksom fangirla helt själv och ingen fattar vad jag snackar om oftast. Men jag bryr mig inte, men alltså jag orkar inte med oss. Vi är bäst. Vi beliebers alltså. Ni kommer aldrig fatta. Vi är som en familj. men iallafall hehe worldwide trender på Twitter just nu. Alltså jag vill förklara #HappyBirthdayJustin men ni fattar typ inte. Han fyller ju år i Mars, så det är långt kvar. Men han har sagt att Heartbreaker ska komma ut SNART i 87524 år och vi tröttnar. Och allt han säger är "soon" ahah idiot är han min lelle bebe. Så nä ni fattar inte men nu frågar han "its not my birthday yet??" osv och vi ba "soon".. Alltså det går inte förklara. Sen två andra trendade om Justin + Beliebers också och det va gölligt. Och sen Harry Potter också, 2 år sen sista kom - helt sjukt. Världens bästa filmer, har man inte sett dom har man gått miste om livet. Potterhead förevigt.Jag måste packa ska hem imon och har 567 tunga väskor så kommer dö på tåget men ingen vill köra mig. Dör.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback