#246 - Önskesak

2013-07-19 / 00:33:00 / Vardag / 0 kommentarer
Ah jag kommer verkligen på något att önska mig i födelsedags present så jag önskar mig detta på bilden. Saker jag tänkt att köpa själv osv, så ja. Hörlurarna finns på siba, netonet och alla såna affärer och dom heter "Urbanears plattan true white" och skorna är ju converse och finns lite överallt. Vill alltså ha svarta höga eller/och vinröda låga i storlek 39 eller 6 i usa storlekar. Och nu vet jag ju inte vem som köper vad men jag tror mamma ska köpa några men jag vet inte så ni får vällll prata så ni inte köper samma för då blir jag ledsen. Men det är väl det jag kan komma på. Men annars är det väl pengar osv. Tack ha det bra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback