#247 - Fredag

2013-07-19 / 23:23:41 / Vardag / 0 kommentarer
Vaknade runt 1 tiden, gick upp och kollade lite Glee och fixade mig sen hämtade jag Sofie och så åkte vi hit en stund och sen till Kungsbacka och gick runt lite och åt och sånt. Sen hem till mig igen och målade en teckning och plockade blommor till Jolina haha. Så åkte vi dit och vi fick varsit armband så vi alla 3 har likadana och så berättade vi vad som hänt dom senaste veckorna eftersom Jolina vart i Turkiet i 2 veckor och sedan båtsemester i 1 vecka direkt efter de. Men ja de va mys, kom nyss hem ska ner och duscha snart och sen kolla Glee hih. Imorgon ska typ de va nån grillfest här eller nått så min släkt kommer hit och blabla men Sofie kommer också så de blir nice. Men ah nu ska jag duccha, jag skriver imorgon om jag orkar hiheieh.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback