#252 - Stars Dance

2013-07-26 / 20:30:00 / Vardag / 0 kommentarer
Alltså Selenas nya album kom ut igår på spotify, helt as bra är hon kommer dö. Någon som har en biljett över till henne i Stockholm så tar jag gärna den. Mmmh tack. Men jag har inte gjort så mycket de senaste, har haft 39+ graders feber sen tisdags så det är ganska onice. Men nu börjar jag må bättre. Kollade på den nya Wallander igår, sveket hette den. Den va bra, alltså jag vet inte om det är för att jag är smart eller om dom gör det as lätt att klura ut men dom senaste 3 nya filmerna har jag kunnat lista ut vem mödaren är. Borde förfan bli polis. Men åt nyss blåbärspaj. Alltså fyller år om en vecka. 17 år. orkar itne vem fan vill va 17 år liksom. Världens bajs ålder ska döda den som kom på att man ska va 17 år. Anyways ska antagligen få tatuera mig i 17 års present av pappa! Om inte så blir jag jävligt sur för ärligt jag och melkuisa har försökt leta studio i fem hundra as bajs år utan att hitta för vi ska göra systertatuering men nej nej alla suger. Men nu ska jag kolla på de magiska skorna och sen ska jag göra nått och sen ska jag sova. ha en kul fredagskväll
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback