#242 - Hope it gives you hell

2013-07-16 / 17:30:00 / Vardag / 0 kommentarer
Hola. Är hemma nu. Så jävla skönt. Alltså jag har saknat mina högtalare, har spelat hög musik ända sen jag kom hem. Underbart, och min säng. Gud jag dör. Fan vad jag ska sova skönt inatt, kommer säkert dö för det kommer bli så skönt. Men kom hem, pakcade upp och städade och nu är det as städat och jag bara njuter osv. Ska kolla några Glee avsnitt ända tills jag ska sova hehe. Btw så släpptes Justins nya parfym i USA igår och jag behöver den nu, så om nån har lust att åka dit och köpa blir jag glad. Fyller år om typ 15 dagar sååååå. Den heter "The key" och luktar gudomligt som hans 2 andra. Men köp den så blir jag happy!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback