#205 - A little girl grew up to fast

2013-06-03 / 22:40:47 / Vardag / 0 kommentarer
Hola. Sitter på mitt rum och lyssnar på musik och sånt. Hade en tjigo minuters lektion idag i skolan, vi sa typ hejdå och lite sånt skit. Alltså det va sista dagen i skolan. Och nästa tisdag har vi avslutning, men ah har ingen mer skola så jag har sommalov nu kan man säga! Så soft. Iallafall jag kom hem vid typ 11-12 nått kommer inte ihåg, då solade jag lite och sen städade och kollade dom sista avsnitten av o.c säsong 4, alltså man blir så deprimerad varje gång man ser dom sista avsnitten. Dom är så jälva bra men gråter för det är sista säsongen någonsin. Men ah får väl fortsätta kolla på den om och om igen som jag gjort lite för många gånger. Somnade vid 5 och sov till 8, hehe. Nu ska jag se fall jag kan ladda ner Skins någonstans. Så vi hörs.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback